FAQ

Vi gør alt hvad vi kan for at hjælpe vores kunder uden det bliver et problem, derfor har vi lavede den side nem og overskuelig.  

Hvad sker der når jeg bestiller varer?

Umiddelbart efter du har bestilt og betalt vil du modtage din ordrebekræftelse hvori der samtidig vil være et link til at du kan tracke din pakke. Alle vores pakker bliver afsendt fra vores lager samme dag hvis de er bestilt inden kl. 18.00.

Jeg har kun bestilt en ordre, men modtager 2 pakker?

Hvis du har bestilt flere produkter kan det sagtens ske vi sender hver for sig, dette bliver ikke dyrere for dig.

Hvorfor skal jeg accepter yderligere med 3D Secure eller NemID?

Fra 11-01-2021 er der kommet krav om brug af nemid eller 3D Secure på køb over 30EURO eller 223.15DKK.

Derfor skal du bekræfte en ektra gang med nemid eller mastercard secure.

Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Alle vores ordre bliver håndteret manuelt for at kunne yde dig den bedste service. Selv om du ikke har modtaget din endelige bekræftelse vil din pakke blive sendt samme dag hvis den er bestilt inden kl 18.00.

Kan i skaffe flere produkter end dem I har i shoppen?

Ja! Du skal altid være velkommen til at skrive til os, så vil være meget gerne finde pris på lige netop det du søger.

Returnering

Hvis du har valgt at returnere dit produkt kan der gå op til 14 dage før du vil modtage dine penge igen. Du skal altid huske at sende os en mail på support@gamebreak.dk med information om hvorfor du sender retur.

Hvad skal jeg vælge 60, 144 eller 240hz skærm?

Vi synes dette blogindlæg besvarer spørgsmålet rigtig godt: https://tweak.dk